Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/rocket-sport.pl/includes/menu.inc).

W jaki sposób uzyskiwać kolejnych klientów na swe produkty?

Mogą być takie formy artystyczne, jakie na długi czas zapisują się w pamięci. Muszą czymś się wyróżniać. A to pomysłem, a to kolorystyką a to na koniec swoim rozmiarem.


Osiedle mieszkaniowe Ogrody Bielańskie
Author: UBM
Source: UBM




Tego typu malowidła odnajdują się bardzo dobrze w działaniach promocyjnych, ponieważ najnormalniej na świecie są bardzo dostrzegalne.


Takowe monumentalne malownictwo ścienne mogłoby zostać nazywane jako mural. Niektórzy z nas mają w pamięci jeszcze z dziejów PRL olbrzymie reklamy przedsiębiorstw Pewex oraz PKO usytuowane na budynkach. Były to właśnie murale. Jednak reklama towaru to nie jedyny zamiar, dla jakiego wykonywane mogą być murale.

Spodobał Ci ten artykuł? To świetnie, sprawdź stronę pod tym adresem. Przeczytasz tam więcej informacji na podobny temat.

W zależności od idei wykonawcy, mural mógłby mieć na zamyśle impresję widza czy promocję jakiejś akcji charytatywnej. Z drugiej wszakże strony na jednym z bloków w mieście Heweliusza istnieje mural przedstawiający Ojca Świętego Jana Pawła II oraz sylwetkę Lecha Wałęsy. W Ostrowie Wlkp. zaś funkcjonuje piękny mural upamiętniający Powstanie Wielkopolskie. Warty wspomnienia jest także znajdujący się w mieście trykającego koziołka trójwymiarowy mural pt. "Opowieść śródecka z trębaczem na daszku oraz kotem w tle".


Wymienione murale mogą być wspaniałym przykładem na strategię zewnętrzną OOH z ang. Out of home. Specjaliści od reklamy mają jednak także inne, w większym stopniu dyskretne procedury dojścia do potencjalnego petenta. Jedną z nich jest kampania BTL Below the line, zatem taka, która skierowana jest do konkretnego petenta. Obie strategie, OOH i BTL mają na zamiarze naturalnie zdobywanie nowych odbiorców na reklamowane w nich towary.


Niezłym przykładem owego kalibru kampanii jest jakaś forma marketingu bezpośredniego, czyli klasycznej akwizycji lub telemarketingu. Zarówno kampanie OOH i BTL są niezawodne oraz stosowane przez reklamodawców.