Telebimy, czyli wielkoformatowe ekrany zbudowane z diod LED, są w zasadzie nową formą zewnętrznej reklamy, która ostatnimi czasy zyskuje coraz większą popularność. Dzięki interesującej formie telebimy wyjątkowo szybko docierają do adresatów, przekazując im dokładnie wyselekcjonowaną treść reklamową. W ostatnich czasach nawet mniejsze miasta wykorzystują telebimy do celów reklamowych. Jakie zalety niesie ze sobą ten proces?
Author: Presidencia de la República Mexicana
Source: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o niewielkie miasta wykorzystujące telebim Sanok stanowi tego doskonały przykład. Miasto to, pomimo dość niewielkiej liczby mieszkańców, posiada liczne ekrany wielkoformatowe, emitujące reklamy miejscowych przedsiębiorców i nie tylko. Poszukując miejsca, gdzie zostanie umiejscowiony
telebim Sanok zdecydował się na miejsce w pobliżu ruchliwych ulic, w którym codziennie przewija się dużo
osób. Dzięki temu jeszcze więcej osób widzi treści reklamowe, co jest dobre dla reklamowanych firm i usług. Warto przeczytać w Sanoku. Jeżeli chodzi z kolei o miasta, które dopiero planują użyć telebim Jasło stoi tutaj na pierwszym miejscu. Miasto to chce ponadto wykorzystać wielkoformatowe ekrany nie tylko w celach reklamowych, lecz także do informowania mieszkańców o ważnych dla nich kwestiach. Zobacz
aleklima klimatyzacja koszt więcej pomocnych rad na stronie Tego rodzaju telebim Jasło użyje przede wszystkim, żeby pokazywać komunikaty o utrudnieniach w ruchu ulicznym – o długich korkach, objazdach z powodu kolizji czy o remontach ulic. Rozwiązanie to, choć niestandardowe, bez wątpienia ułatwi dzień większości mieszkańców. Jak widać nowoczesna technologia wielkoformatowych ekranów staje się coraz częściej . Usługodawcy coraz częściej decydują się na taką formę reklamy stawiając na jej bezpośredniość – barwny, przyciągający wzrok obraz, który pojawia się na ekranie z określoną częstotliwością trafia bezpośrednio do klienta, tworząc u niego
podświadomą chęć zakupu i duże zainteresowanie daną marką.
Na korzyść reklamy na telebimach przemawia także dość niski koszt jej wykonania i wyświetlenia – jest to dużo tańsze niż reklama telewizyjna, a trafia do równie dużej grupy przyszłych klientów. Można więc stwierdzić, że telebim to reklama przyszłości, idealnie dostosowana do trybu i tempa życia dzisiejszych ludzi, którzy wciąż są w drodze.