Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/rocket-sport.pl/includes/menu.inc).

Reklama outdoorowa

Szeroki zasięg to pozytyw reklamy typu outdoor. Reklama zewnętrzna może kierowana być równolegle do konkretnych grup konsumentów, jak ma to miejsce w innych mediach. Rewelacyjnie sprawdza się w miastach. Największą grupą odbiorców kampanii typu outdoor będą ludzie mobilni, czynni, z potencjałem nabywczym, jacy dużą część swojego czasu spędzają przemieszczając się w przestrzeni miasta. Reklama outdoorowa jest w ich przypadku bardzo skuteczna, albowiem kontakt z tego typu reklamą mają prawie bez przerwy: podróżując samochodem, idąc ulicą, odwiedzając centra finansowe, hipermarkety, stacje benzynowe.


reklamy w mieście
Author: Mathias Erhart
Source: http://www.flickr.com
Telebimy opolskie to nośniki o ogromnym potencjale, z atrakcyjnym, oryginalnym sposobem komunikacji -. Taka reklama jest naturalna, dzięki czemu z sukcesem konkuruje z innymi mediami. Odbiorcy mają kontakt z reklamą zewnętrzną wówczas, gdy przebywają poza domem, w przestrzeni miejskiej, w okolicznościach, w jakich zazwyczaj - bardziej niż w domu bądź w pracy - są nastawieni na silniejszy kontakt ( www.proenergia.pl/pl/kontakt/ ) z otoczeniem. Także brak deklaratywności przemawiać będzie na korzyść reklamy outdoorowej. Z zasady odbiorcy lepiej reagują na tekst eksponowany na billboardach oraz przeznaczają mu więcej uwagi, niż ma to miejsce w przypadku mediów, jakim muszą zadeklarować swój czas bądź wykonać jakąś czynność (zaopatrzyć się w gazetę, uruchomić radio, otworzyć przeglądarkę internetową).

Telebimy mazowieckie oferują nadzwyczaj atrakcyjny a także twórczy przekaz - ">ciekawa opcja. Posługują się słowem oraz obrazem w sposób zdyscyplinowany a jednocześnie twórczy. Godziwy plakat reklamowy operuje przekonującym językiem oraz symbolem dostosowanym do grupy docelowej, co sprawia, iż odbiorca wie, co tak naprawdę zobaczył na plakacie. Inwencja, ascetyczność, intryga twórczo wykorzystane elementy 2D jak też 3D to powoduje, iż ta forma przekazu jest wyjątkowa.

Nie możesz się doczekać następnych interesujących wpisów na ten temat? Mamy do Ciebie dobrą wiadomość - kliknij niszczenie dokumentacji w podany link i rozkoszuj się czytaniem.



Popyt na outdoor nie maleje, pomimo coraz większego uczestnictwa internetu. Klienci najentuzjastyczniej wybierają nośniki z rodzajów wielkoformatowych, to znaczy o powierzchni metrażu nie mniejszym aniżeli 18 m2. Najogromniejsze zainteresowanie budzą ekrany umiejscowione w centrach miast i przy głównych szlakach komunikacyjnych w miastach oraz wokół nich, co wynika z bardzo wysokiej skuteczności tych nośników.