Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/rocket-sport.pl/includes/menu.inc).

Nowoczesne sposoby pozyskiwanie klientów sektora kosmetycznego.

Obecnie by zdobyć klientelę w sektorze usługowej tak samo istotna co jakość usług jest prezencja. Zadbane miejsce, gdzie zapraszamy klientów odpowiada za pierwsze wrażenie. Dokładnie to samo robią wizytówki.


wizytówki dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich
Author: Sharon Wesilds
Source: http://www.flickr.com
Już ponad dwa tysiące lat temu niewiasty szukały różnych pomysłów na to, aby ich fryzury zyskały intensywniejszy kolor, lub wręcz zupełnie inną barwę. Sięgały po hennę, wywary z roślin bądź farby metaliczne tworzonych na bazie soli srebra i miedzi. Dużo później udało się stworzyć farby do włosów utleniające. Równie późno powstawały pierwsze studia fryzjerskie. Wizytówki tych punktów są generalnie niezwykle podobne – tło to jakiś pastelowy kolor, umieszczona jest podobizna kobiety z rozpuszczonymi włosami oraz nazwa salonu – wizytówka, jakich wiele. Jako że każdy z nas musi w miarę regularnego odwiedzania studia fryzjerskiego, istnieje sporo okazji zdobycia potencjalnego klienta. Trzeba jednak podejść do tego z pomysłem. Tradycyjne wizytówki błyskawicznie lądują w koszu. Troszczymy się o każdy element wyposażenia naszego studia, opłaca się tak samo troszczyć się o wizytówki fryzjerskie, tak, aby przyciągnęły one potencjalnego klienta. Należy zasięgnąć pomocy fachowego grafika, a nie szykować je w zaciszu własnego mieszkania. Pierwsze wrażenie jest ogromnie ważne także w usługach - przeczytaj więcej na netprint.pl.


Kolejny przybytek niezwykle często odwiedzany przez kobiety to salon (sprawdź: salon ślubny warszawa) kosmetyczny. Wizytówki również w tym wypadku są konieczne. Wizytówki salon kosmetyczny jaki powinien posiadać muszą oddawać wystrój całego wnętrza – jeżeli stawiamy na prostotę, nie mogą one być pstrokate. Warto zainwestować w innowację, jednakże nie w ekstrawagancję – można spróbować z wizytówkami o niestandardowych kształtach, rozmiarach oraz stworzonymi z rzadkich materiałów. Chodzi o to, by klient pamiętał nasz salon kosmetyczny, wizytówki mają ową pamięć ugruntować. Ponadto ciekawą wizytówką prędzej podzielimy się z przyjaciółmi, polecając im salon. Jeśli jest ona brzydka, nie oddaje w ogóle elegancji tak lubianego przez nas przybytku, uczynimy to z mniejszą chęcią lub wcale. To zaskakujące, jak dużo zależy od takiego niewielkiego kartoniku z umieszczonymi danymi kontaktowymi. Warto zwracać uwagę na takie szczegóły, albowiem to one mają wpływ na nasze powodzenie w biznesie i to, czy pozyskamy nowych klientów - zasięgnij porady na na .