Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/rocket-sport.pl/includes/menu.inc).

Najskuteczniejsza forma reklamy

Panuje przekonanie, że ruchome, świecące napisy reklamowe są kilkakrotnie lepiej dostrzegane i zapamiętywane niż tradycyjne. Reklamy na ledach – bo o nich mowa – są już w naszym kraju bardzo rozpowszechnione. Oferują je firmy, które sprowadzają telebimy z Azji, głównie Chin, ale również rodzimi producenci tego sprzętu.


telebim reklama
Source: www.medas-media.com.pl

Nowoczesny telebim umożliwia eksponowanie reklam tekstowych i graficznych we wszystkich kolorach. Urządzenia te, emitujące reklamy głównie na zewnątrz, muszą być odporne na działanie warunków atmosferycznych. Często składają się z mniejszych modułów, co ma tę zaletę, że daje możliwość dowolnej zmiany wymiarów reklamy. Właściciele telebimów prezentują szeroką ofertę w zakresie pokazywania reklam na telebimach. Przykładami są choćby oferujący telebim w Gdańsku, czy Bogatyni, którzy w swoich miastach oferują tę nowoczesną formę reklamy.

Telebimy mogą być sterowane komputerowo, ale produkowane są również nowoczesne urządzenia z wbudowaną pamięcią, które nie musza stale współpracować z komputerem.
Oprócz ekranów prezentujących reklamy, które mają charakter stacjonarny, możemy również znaleźć wiele ofert ekranów mobilnych, które wynajmowane są na rozmaite targi, koncerty czy toalety przenośne katowice sportowe.

Oczywiście tajemnica sukcesu profesjonalne reklamy prezentowanej na telebimach, tak jak większości form reklamy zewnętrznej jest usytuowanie telebimu. Co więcej, podobna lokalizacja telebimu może mieć różną atrakcyjność dla różnych produktów. Efektywna reklama na ekranie ledowym w Bytomiu, gdzie przy ulicy Moniuszki zamontowano ekran ledowy, może być przykładem reklamy, która ma szansę na wielu odbiorców, ponieważ zainstalowana jest w centrum miasta w pobliżu węzłów komunikacyjnych.

Stoi ona w miejscu, które mija duża ilość odbiorców reklam różnego rodzaju. Podobnie jak spoty telewizyjne, potencjalni klienci odbierają reklamy na ekranach o w różnym czasie, aby więc przebić się z reklamą do grupy docelowej, segreguje się spoty i wyświetla pewne reklamy o ustalonej porze dnia.