Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/rocket-sport.pl/includes/menu.inc).

Identyfikacja wizualna marki

Teczki ofertowe
Source: www.segregatory.net
Od zarania dziejów linie i symbole stanowią metodę komunikacji miedzy ludźmi, wszak opinia wynika z obserwacji.
Tak jak charakter człowieka uzewnętrznia się w jego wizerunku i stylu bycia, tak osobowość marki przejawia się w systemie identyfikacji wizualnej. Identyfikacja wizualna firmy jest zarówno formą i materiałem, obrazem i ideą. Logo marki lub standy reklamowe muszą stać się dostatecznie znajome, by były rozpoznawalne oraz dostatecznie unikalne, by ktoś zwrócił na nie uwagę.

Projekt logotypu powinien być prosty, bo zaledwie przez parę sekund koncentrujemy uwagę na czyjejś „twarzy”. Równocześnie powinien obfitować w treść i szczegóły, aby przyciągnąć wzrok klienta. Idealnie, jeśli jest wystarczająco współczesny, by odzwierciedlać epokę, ale nie może podążać za chwilowa modą. Znak logo, przede wszystkim musi zapadać w pamięć i odzwierciedlać idee, których jest reprezentantem. Identyfikacja wizualna, to całość symboliki stosowanej przez firmę, czyli wszystko to, po czym można „na zewnątrz” rozpoznać, że to konkretna firma. Do takich elementów należą na przykład wizytówki, papier listowny, standy reklamowe, plakaty, kalendarze bądź karty menu restauracji stworzone dla konkretnej branży. To właśnie wizerunek organizacji pozwala jej wydostać się z tłumu anonimowych firm. Poprzez kolejne elementy, takie jak logo, kolor i typografia a także druki firmowe, konkretna placówka buduje relacje z odbiorcą.
Dokumenty
Author: www.sxc.hu
Source: www.sxc.hu
ekspozycja produktu jest kluczem do sukcesu. Wszystkie części, stanowiące nośniki przekazu reklamowego, muszą posiadać właściwą oprawę. Dobrze zaprojektowany stojak - stojaki informacyjne - na ulotki, bądź wysokiej jakości system prezentacji, może sprawić, iż to właśnie nasza treść wyróżni się spośród innych. Standy reklamowe, to stojące tablice lub trójwymiarowe obiekty o różnej wysokości, nie tylko prezentujące markę, lecz także umożliwiające sprzedaż bezpośrednią. Podobną formą promocji jest teczka konferencyjna, na której powinno być widoczne logo i grafika charakterystyczna dla danej marki. Wtedy każdy uczestnik konferencji, trzymając przed sobą obraz naszej marki, na pewno ją zapamięta i skojarzy w najbliższej potrzebnej sytuacji. Więcej pomysłów na: .